Szállítási információk
Magyarország területén a csomagokat a DPD Futárszolgálat szállítja.
A csomagautomatáknál az utánvétes fizetés csak bankkártyával lehetséges.
Jelenleg személyes átvétel Szentlőrincen történik, előzetes egyeztetés alapján.
DPD futárszolgálat:
Házhozszállítás esetén érvényes szállítási díjak. A kiszállítás költsége belföldre irányuló szállítási módok esetében súlyhatár nélkül:
Házhoz szállítás: 1.890 Ft
Az utánvét költsége + 590 Ft.
Csomagbiztosítás: + 490Ft (opcionális)
A csomag legfeljebb 50 x 31 x 35 cm méretű max. tömege 20 kg lehet. Ha túllépi a 20 kg-t, nem tudjuk ezen szállítási módot biztosítani!
Szállítási idő: sikeres rendelést követően 2-5 munkanap.
DPD csomagbiztosítás +490 Ft (opcionális)
Gyorsított soron kívüli csomagküldés +990 Ft (opcionális)
DPD Csomagautomata:
A DPD Csomagautomata gyors átvételt tesz lehetővé. Az sms-ben vagy/és emailben kapott kód megadásával jut hozzá rendeléséhez, amit bármikor átvehet.
DPD Csomagautomata: 1390 Ft
Ingyenes szállítás:
25.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes!
Viszonteladói szállítás:
Viszonteladó partnerek szállítási költsége: 4000 Ft
Külföldi szállítás esetén: 8.500 Ft – 1 db termék vásárlása esetén 4.500 Ft
Kiszállítási fontos tudnivalók:
A megrendelések kézbesítését munkanapokon 8 és 17 óra között – előzetes egyeztetés nélkül – a DPD futárszolgálat végzi.
Ha a Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.
A csomag aktuális helyzetéről a Szolgáltató értesítést küld a Vásárló részére e-mailben a megadott email címre a szállítás előtti munkanapon.
Amennyiben a Vásárló a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár újra megkísérli a csomag kézbesítését. Amennyiben a második kézbesítési kísérlet is meghiúsul a futár értesítést hagy a szállítási címen és a csomagot 10 munkanapig megőrzi a posta. Ha ez időn belül nem jelentkezik a vásárló akkor a csomagot vissza küldik a feladónak.
A futárszolgálat a csomag Szolgáltatótól való átvételét követően e-mail értesítést küld a Vásárlónak, mely e-mailben található linkre kattintva a Vásárlónak lehetősége van a szállítási időpont módosítására, valamint a csomagszám alapján, a küldemény online történő követésére.
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson, az átvétel során, akkor a futártól ne vegye át a terméket és küldje vissza. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Amennyiben a sérült csomagot és árut a megrendelő átveszi, de nem jegyzőkönyvezteti a futárral, azt utólagosan nem áll módunkban kicserélni ez csak és kizárólag érvényes jegyzőkönyvvel lehetséges. Kivételt képez ez alól, ha a vásárló a megrendeléskor weboldalunkon kötött csomagbiztosítást. Ebben az esetben a sérült termék telephelyünkre visszaérkezését követően vagy egyénileg megállapodott igazolást felmutatva a termék cseréjét a szolgáltató szintén azonnal biztosítja.
Szentlőrinc, 2020.03.01.
Chilion Kft.